Odpowiedzi

2010-04-05T17:35:57+02:00
Kropla beskidu- góry beskidy
kryniczanka- krynica zdrój
nałęczowianka-nałęczów
1 1 1
2010-04-05T17:38:24+02:00
Kryniczanka, piwniczanka
nazwy pochodza od nazw zrodel lub od nazw miejscowosci w ktorych wode sie wydobywa

licze na naj;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-05T17:38:35+02:00
Witam :)
Nazwy Wód mineralnych to :
solarna - woda powstała w wyniku wiązania się z tlenem w atmosferze wodoru, docierającego do Ziemi wraz z wiatrem słonecznym.
No i jeszcze jeden rodzaj taki jak :
ziemska - według której woda jest pochodzenia ziemskiego - powstała z odgazowania wody zawartej w skałach płaszcza Ziemi.
Mam nadzieje ze pomogłem.
Proszę :)
1 1 1