Odpowiedzi

2010-04-05T18:40:15+02:00
Wypracowanie
Ogłoszenie
List
Praca Stylistyczna
Opis
Pamiętnik
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T18:50:03+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam na Wieczór Poezji Śpiewanej która odbędzie się w Piwnicy pod Baranami 18 kwietnia początek o godz 18 . Wieczór umili nam występ kabaretu Neonówka. Serdecznie zapraszamy .
(imię)


Ogłoszenie

Dnia ... o godz. .... koło Remizy Strażackiej w .......
odbędzie się obowiązkowe szczepienie psów przeciwko wściekliźnie.
Lekarz weterynarii
Włodzimierz Igiełka

Zawiadomienie
Zawiadamiamy że dnia .... od godz.... do godz będzie wstrzymana dostawa prądu z powodu konserwacji agregatora.
Prezes Energetyki
Endi Kilowat



























1 4 1