Odpowiedzi

2010-04-05T17:51:51+02:00
Odp.
Więcej jest wad niż zaleta!
W stosunku do Europy stanowią niskie koszty obsługi ale jakość ich wymaga dożo do życzenia.Nasze firmy przewozowe są stosunkowo niedrogie (dla turystów zagranicznych ) ale jako kierownik wycieczek ,dwukrotnie nie wjechałem do Austrii z młodzieżą ze względu na stan autokaru! Nie mogłem tego wytłumaczyć młodzieży ale sam poniosłem pewne koszty.Dziękuję im za współpracę!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T18:11:08+02:00
Wady:
-drogie bilety
-spóżniające się
-zatłoczone
- zaśmiecone
-czuc spaliny ,które się ulatniają

zalety:
-można się wszędzie dostac
-wygodne
-można poznac nowych ludzi