Jeden kawałek berwnej szmatki uczeń zalał wodą utlenianą (3 procentowy roztwór H2O2), a drugi- umieścił w perhydrolu ( 30 procentowy roztwór H2O2). Odbarwianie obydwu szmatek zachodziło z różną szybkością. To doświadczenie służy wykazaniu, czy szybkość reakcji chemicznej zalezy od: A. Stanu skupienia reagentów B.stopnia rozdrobnienia reagentów. C.stężenia reagentów. D. temperatury reagentów.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T18:01:35+02:00
Odp .C.
Stężenia reagentów,wiesz czasami wodę utlenioną stosuje się do rozjaśniania włosów,podziałaj na nie perhydrolem! Nie będziesz miał włosów!
2010-04-05T18:13:45+02:00
2010-04-05T19:01:40+02:00