Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T18:15:25+02:00
Bogacenie się i kupców i miast oraz Handel z Turkami
1 5 1
2010-04-05T18:18:44+02:00
1)Ideą krucjaty zainicjował jako pierwszy papież Grzegorz VII w 1074 roku.Dopiero Urban II wcielił ten pomysł w życie, podnosząc kwestię obecności niewiernych w Ziemi Świętej Powodem było, to, że każdy widział osobistą korzyść dla siebie w udziale w krucjacie
2)Handel z Turkami i bogacenie się i kupców i miast
4 3 4