Z podanych liter ułóż składniki potrzebne do przygotowania spaghetti bolognese. proszę najszybszą odp.dam maksymalnie 14 pkt.
1.FEBE CINEM 250 g.........
2.RUMSHOMOS 50g..........
3.NONOI 1 large.............
4.SPAAT 200g................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T18:20:39+02:00
Z podanych liter ułóż składniki potrzebne do przygotowania spaghetti bolognese. proszę najszybszą odp.dam maksymalnie 14 pkt.
1.FEBE CINEM 250 g......... beef mince
2.RUMSHOMOS 50g.......... mushrooms
3.NONOI 1 large............. onion
4.SPAAT 200g................ pasta
13 4 13
2010-04-05T18:20:59+02:00
250 g - beef mince - mięso mielone
50g- mushroms- pieczarki
1 large onion- cebula
200 g -pasta- makaron
9 4 9
2010-04-05T18:23:22+02:00
1. beef mince 250g - mięso mielone
2. mushrooms 50g - pieczarki/ grzyby
3. onion - cebula - 1 sztuka
4. pasta 200g - makaron
8 4 8