Odpowiedzi

2010-04-05T18:39:15+02:00
Proceeding - postępowanie
profit - korzyść
press - nacisnąć
presumption - przypuszczenie
print - drukować
precede - poprzedzać
precious - kosztowny
polish - polerować
porter - stróż
pliers - kombinerki
plethora - nadmiar
plume - pióro
poise - równowaga
poke - szturchnięcie
poker - poker
polar - polarny
polecat - tchórz
pointed - spiczasty
plexus - splot
plover - siewka
pluck - zrywać
plug - korek
plum - śliwka
plural - liczba mnoga
plunge - zanurzenie
poison - otruć
portent - znak
polyglot - znawca języków obcych
poor - biedny, ubogi
porridge - owsianka
pollen - pyłek
pollute - skazić
polyp - polip
pomp - przepych
plinth - plinta
prevalent - dominujący
principal - główny
prior - wcześniejszy
profit - przynieść
prodigy - osoba odznaczająca się niezwykłymi cechami
probe - próbnik
prosaic - nudny
prosecutor - prokurator
publican - właściciel
psychologist - psycholog
purse - portmonetka
purr - mruczeć
puffin - maskonur
pull - ciągnąć
pulley - krążek
pus - ropa
pulp - zmiażdżyć
pulsation - tętnienie
purposeful - celowy
push - pchnąć
purple - fioletowy
pyjamas - pidżama
put - położyć
putative - domniemany
pyre - stos pogrzebowy

dokładnie 60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T18:46:08+02:00
1.Poland - Polska
2.peach - brzoskwinia
3.pen - długopis
4. pencil - ołówek
5. prune - śliwka
6. plug - wtyczka
7. package - paczka
8. puzzle - puzle :)
9. picture - obraz
10. poster - plakat
11. publication - publikacja
12. pulp - miazga
13. proposition - propozycja
14. protection - ochrona
15. pitch - boisko
16. platform - platforma
17. play - sztuka (na scenie)
18. pit - jama
19. pest - szkodnik
20. pet - zwierzatko
21. physics - fizyka
22. participant - uczestnik
23. patience - cierpliwosc
24. panic - panika
25. patio - patio
26. pansy - bratek
27. pan - patelnia
28. pancake - nalesnik
29. playoff - dogrywka
30. property - wlasnosc
31. prose - proza
32. pyramid - piramida
33. pyjamas - pidzama
34. purple- fioletowy
35. pulse - puls
36. purse - portmonetka
37. pursuit- zajęcie, hobby
38. purity - czystosc
39. pudding - budyń
40. puma - puma
41. psychology - psychologia
42. providence - opatrzność
43. proximity - bliskość
44. puberty - dojrzewanie
45. proverb - przyslowie
46. propeller - śruba
47. prophet - prorok
48. projector - projektor
49. prohibition - zakaz
50. profession - zawód
51. progress - postęp
52. prologue - wstęp
53. problem - problem
54. product - produkt
55. prodigy - cud
56. prison - wiezienie
57. prestige - prestiż
58. predator - drapieznik
59. pregnancy - ciąża
60. pound - funt
2010-04-05T18:49:21+02:00
1. pasta-makaron
2. pupil-uczeń, uczennica
3. play-grać, bawić się
4.Polish-polski, Polak, Polka
5.party-przyjęcie
6.PE - W-f
7.phone-telefonować
8. photo-zdjęcie
9. present-prezent
10. promise - nadzieja
11. policeman - policjant
12. pineapple - ananas
13. potion - mikstura, napój
14. poison - trucizna
15. prince - książe
16. poem - wiersz
17. painter - malarz
18. painting - obraz
19. pot - garnek
20. packet- paczka
21. pancake - naleśnik
22. potato - ziemniak
23. prawn - krewetka
24. population - ludność, populacja
25. parliament - parlament
26. postcard - pocztówka
27. parents - rodzice
28. piano - pianino
29. pleasure- przyjemność
30. protection - ochrona
31. pair - para (jako ludzie)
32. pants - majtki
33. pyjamas - piżama
34. poetry - poezja
35. pure - czysty
36. planet - planeta
37. pond - staw
38. pool - kałuża, sadzawka
39. postbox - skrzynka na listy
40. pence - pens (pieniądze)
41. pound - funt
42. post office - poczta
43. practical - praktyczny
44. pretty - śliczny
45.professional - profesjonalny
46. pirate - pirat
47. pick up - podnosić (coś)
48. paracetemol - paracetamol
49. prescribe - przepisywać
50. pop star - gwiazda muzyki pop
51. percentage - procent
52. poor - biedny, ubogi
53. privileged - uprzywilejowany
54. pay - płacić
55. put - kłaść
56. play - sztuka (jako rzeczownik a nie czasownik)
57. playwright - dramaturg
58. paint - malować
59. Paris - Paryż
60. Poland - Polska ;p