Odpowiedzi

2010-04-05T18:50:49+02:00
Oblicz -2 2(do potęgi drugiej)-(-1 )3-potegi trzecie *3+7/(-2,8)=

=4-(-1)*3+7/(-2,8)=4-(-3)+7/(-2,8)=7+7/(-2,8)=7-2,5=4,5


oblicz-1 1/5+(-4,2)*(- 1/7)=

=-1 1/5+(-21/5)*(-1/7)=-1 1/5+3/5=-3/5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:10:44+02:00
-2²-(-1 )³*3+7/(-2,8)=[-4-(-1)*3+7]/(-2,8)=[-4+3+7]/(-2,8)=6:(-2,8)=-2 1/7
zakładam, że w liczniku jest: -2²-(-1 )³*3+7
a mianowniku: (-2,8)

-1 1/5+(-4,2)*(- 1/7) =-1 1/5+42/10*1/7=-1,2+0,6=-0,6

Jak coś to pisz na pw. :)