Odpowiedzi

2010-04-05T18:53:07+02:00
3cm=600km /:3
1cm=200km

Skala liczbowa:
1:20000000
2010-04-05T18:53:48+02:00
3cm-600km
1cm-200km
1cm-200000m
1cm-20000000cm

skala wynosi 1;20000000
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T18:54:16+02:00
3cm-600km / :3
1cm-200km
1:200 000 00 (aby obliczyć skalę w centymetrach- musimy dodać 5 zer do wartości w kilometrach)

plan jest wykonany w skali 1: 200 000 00


licze na naj