Odpowiedzi

2010-04-05T19:24:01+02:00
Morela.malina.słonecznik,bratek przenica i ogólnie rośliny wytwarzające owoce
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:24:55+02:00
OKRYTONASIENNE: a)jednoliścienne, wiechlinowe (trawy): -zboza: ryż, pszenica, jęczmień, żyto, kukurydza -trawy -bambusy b)dwuliścienne, bobowate: -groch, fasola, bób, łubin, soja, koniczyna, robina akacjowa (drzewo)
c)dwuliścienne, różowate: -drzewa i krzewy owocowe, np. jabłoń, grusza, śliwa -rośliny zielne, np. truskawka -krzewy, np. porzeczka
d)dwuliścienne, kapustowate: -rośliny uprawne: kapusta, kalafior, rzodkiew
2 2 2