Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:06:15+02:00
Graniastosup, którego podstawa jest wielokątem o "n" bokach, ma n*2 wierzchołków, n+2 scian i n*3 krawędzi.


To są takie wzory, bo nie da się wpisać danej liczbynie znając ''n''.
Mam nadzieją, że wiesz o co chodzi.
A to * oznacza razy (jakbyś nie wiedziała).
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-05T19:39:10+02:00
Graniastosłup, którego podstawa jest wielokątem o "n" bokach, ma n razy 2 wierzchołków n+2 ścian i n razy 3 krawędzi.

(słowo razy to mnożenie)

Mam nadzieję że pomogłam:)
2010-04-05T19:39:40+02:00
2n - il. wierzchołków
3n - il.krawędzi