Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:01:14+02:00
A) 87000m3
b) 60000m3
c) 30000m3
d) 500m3
ta trójka jest w indeksie górnym
odp.: największa objętość a
6 3 6
2010-04-05T19:04:05+02:00
A)29km=29000m
5m
60cm=0,6m
V=29000x5x0,6=87000m³

b)5km=5000m
30m
400mm=40cm=0,4m
V=5000x30x0,4=60000m³

c)300cm=3m
200m
500dm=50m
V=3x200x50=30000m³

d)100km=100000m
0,1m
50mm=5cm=0,05m
V=100000x0,1x0,05=500m³

prostopadłościan z a
5 5 5