Chodzi mi o krzyżówkę z plastyki.

1. Konstrukcja architektoniczna wprowadzona przez Rzymian
2. państwo -mocarstwo
3. fronton podparty kolumnami - okazały przedsionek budowli
4. budowla będąca miejscem targowisk i sądów
5. słynny amfiteatr rzymski
6. cecha malowanych i rzeźbionych rzymskich portretów
7. dzieło naśladujące orginał
8. łuk wsparty na filarach lub kolumnach

2

Odpowiedzi

2009-11-02T14:31:04+01:00
2. imperium
5. Koloseum
7. kopia
8. arkada
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:12:51+01:00
1. łuk półkolisty
2. imperium
3. portyk, ganek, przyczółek
4. kuria, bazylika
5. koloseum
6. realizm
7. kopia
8. arkada
2 2 2