Odpowiedzi

2010-04-05T19:14:00+02:00
-Babciu pojdziemy do kina, a następnie na lody?
-Oczywiście wnusiu. A na jaki chcesz iść film?
-Jeżeli będzie to na jakiś przygodowy. Musimy się spieszycz.
-Dobrze już wychodzimy.

Po obejrzeniu filmu pt.:"Zwiastuny wiosny"

-Podobał ci się ten film?
-Tak był bardzo ciekawy wiele się dowiedziałam.
-Dobrze więc teraz zapraszam na lody z bitą śmietaną.
-Babciu znam świetną kawiarnię pójdziemy tam.
-Jeśli tylko chcesz.
-Dziękuję babciu jesteś kochana.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:39:05+02:00
-Babciu pójdziemy dzisiaj na spacer do parku?
-Oczywiście niedługo pójdziemy tylko musze trochę posprzątać w domu.
-Aha, dobrze.
-Jak chcesz możemy później pójść pojeździć na rolkach.
-A to świetnie pójde naszykować rolki
-Dobrze wnusiu.
1 5 1