Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T14:33:04+01:00
2godz. = 120 min.

100% - 120 min
35% - x

x= [35×120]÷100= 42 min.

Odp. Konferencja trwała 2 godz i 42 min.
40 4 40
2009-11-02T14:33:51+01:00
t plan = 2h
35%*2h = czas konferencji przedłużony o 35% planowanego czasu
t rzecz=2h + 35%z 2h = 2h +0,35*2h =2,7 h
0,7 h *60 min/h = 42 min
trzecz= 2,7 h = 2 godz i 42 min

Odp. Konferencja trwała 2godz i 42 min.
18 3 18