Na technikę potrzebuję coś w stylu projektu urodzin. Potrzebuje przygotować tam stolik, który musi być ustrojony np. w stylu jesiennym. Muszę też mieć przykładowe koszty tego przyjęcia (zależy ile osób). Przydały by się też pomysły na różne zabawy podczas przyjęcia. Bardzo proszę o pomoc.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:50:48+02:00
No a więc zależy ile osób, zazwyczaj ok. 15

kosztorys dla 15 osób na przyjęcie-3 godziny:
-picie,max 12 litrów(liczymy, w zależności co sie robi np. czy siedzi, czy biega ale 1 osoba 0,5 litra) z 3 litry wody- czyli 6 zł,3 dwu litrowe kole- 16 zł, 4 litry soków- 20 zł
-jedzenie z 5 paczek chipsów-20zł, 2 paczki żelek-10 zł, 1 paluszki-3zł, 2 pop corny-6 zł, 2 paczki cukierków- ok. 15 zł
-ozdoby (talerzyki, kubeczki itp.) 1 paczka serwetek- 6zł,20 talerzyków-10 zł, 20 kubeczków- 10 zł, 20 widelczyków-6zł, 20 noży-6 zł

Tort-30 zł +świeczki - 5zł

całkowity koszt to około 170 zł (koszt podstawowego zestawu dla 15 osób)

dodtadkowe koszty : cena za wynajęcie toru (sali zabaw itp.)

zabawy (w zależności od miejsca):
gra w butelke, może w karty, zagadki w balonach do przebijania, co Ty na to??

Gra w butelkę, w karty, podchody (na dworze, jak już się szarawo zacznie robić ;)), zabawa w kalambury, stare, dobre państwa i miasta, ale można samemu kategorie pododawać. Pamiętam też urodziny, na których cały czas graliśmy w Wormsy albo w Heroesa III i też było fajnie, ale tego nie polecam, bo nie wszyscy za takim czymś przepadają. Oprócz tego jakaś dobra muzyka, masa energii i optymizmu :)
Przebieranie dziewczyn za chłopaków i chłopaków za dziewczyn
Konkurs na jedzenie ciastek na czas
Sesja zdjęciowa!
Karty... może nie poker ale coś lżejszego?
Gra w butelkę, raczej na wyzwania i wyznania
Twister ^^
Obciach party- disco polo i papuciowe ciuchy xD
Przebieranie dziewczyn za chłopaków i chłopaków za dziewczyn
Konkurs na jedzenie ciastek na czas
Sesja zdjęciowa!
Karty... może nie poker ale coś lżejszego?
Gra w butelkę, raczej na wyzwania i wyznania
Twister ^^
Obciach party- disco polo i papuciowe ciuchy xD

DASZ NAJ ?!

a co do stołu no to jakies wazony z gałęziami
1 5 1
2010-04-05T19:56:53+02:00
Stolik może być nakryty obrusem w kolorze jesiennym (pomarańczowy, czerwony), przozbobiony suszonymi liśćmi ale mogą być wycięte z kolorowego papieru ale pogiętego by efekt był podobny do prawdziwych liści.Ewentualnie możesz zrobić z nich bukiety liści i wręczać każdemu kto przyjde na urodziny. Propozycie zabaw:tańce, wyścigi, zabawy planszowe(monopol), karaoke, wróżby w końcu jesienią są andrzejki (karciame). Tort nie musi być zwyczjny mógłby być brązowy i mieć na sobie jako dekoracja pająki które można zjeść bo jesień kojarzy się także z haloween można też z robić twarze na dyniach. Koszt takiej imprezy zalezy od ilości gości ale mogę ci podać sumę przypadającą na 1 osóbę ok. 50 złoty ale nie jestem w stu procentach pewna odpowiedzi. Życzę miłych przygotowań i udanych urodzin.
1 5 1