Państwo kowalscy planują remont mieszkania i wymianę kilku sprzętów Stan ich konta w banku wynosi 15.000 zł.a pwrzewidziane czyności pochłoną 70 % oszczędności jaką kwoe państwo kowalscy przeznaczają na remont mieszkania i wymianę sprzętów,Oblicz.

3

Odpowiedzi

2010-04-05T19:14:01+02:00
2010-04-05T19:16:19+02:00
(70*15000):100=1050000:100=10500zł-tyle wyda
15000zł-10500zl=4500zł-tyle mu zostanie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:17:49+02:00
15000- 100%
x - 70%

x=(15000×70)÷100= 10500 zł

Przeznaczą 10500 zł
4 5 4