Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:23:30+02:00
Pieprz,
majeranek,
tymianek,
wanilia,
cynamon
imbir
5 2 5
2010-04-05T19:28:29+02:00
Rośliny okrytonasienne.
Odkryto już ponad 250 000 gatunków tych roślin. Są to m.in. drzewa, krzewy czy rośliny zielne. Ich kwiaty są obupłciowe - posiadają pręciki i słupki. Rośliny wytwarzają także owoc, który chroni nasiona.
Kwiaty dzielimy na:
a) wiatropylne (zapylane przez wiatr)
b) owadopylne (zapylane przez owady)
c) wodopylne (zapylane dzięki obecności wody)
4 3 4