Odpowiedzi

2010-04-05T19:27:59+02:00
4m= 400cm 400cm:50= 8cm
odp. Długość na planie wynosi 8cm
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:28:46+02:00
Podłoga w pokoju jest prostokątem o wymiarach 4mx3m jaka jest długość podłogi na planie wykonanm w skali 1:50

skala 1:50 oznacza, ze 1 cm na mapie to 50 cm w rzeczywistości (czyli wymiary rzeczywiste pomniejszamy na mapie/planie/rysunku 50 razy)

skoro podłoga ma wymiary 4mx3m, czyli 400cm x 300cm, to na planie w tej skali będzie mieć wymiary:
400cm:50=8cm
300cm:50=6cm
8cm x 6cm
1 1 1
2010-04-05T19:31:35+02:00
4mx3m 400cmx300cm
skala 1:50
1cm = 50 cm w rzeczywistosci
x= 400cm
x=1*400:50
x=8cm

1cm=50cm
x=300cm
x=1*300:50
x=6cm

Na mapie podłoga pokoju ma wymiary 6cmx8cm.
1 1 1