Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:32:09+02:00
Moim zdaniem nie warto pamiętać ponieważ zbrodnia katyńska jest bardzo smutnym i szczególnie dramatycznym wydarzeniem w historii polski. Myślę że życie ludzkie jest po to aby się weselić a nie smucić a gdybyśmy cały czas mieli wypominać wydarzenie którego już nie możemy odwrócić życie byłoby po 1 nudne a po 2 smutne. To co już przeszło nie powinno się za nami ciągać całe życie.
Mam nadzieję że pomogłam=]. Kasia.
2010-06-24T21:09:50+02:00
Należy o tym pamiętać,ponieważ zgineło tam dużo polaków i dlatego,że jest to wydarzenie historyczne.