Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:36:31+02:00
PRHISTORIA:
epoka kamienia - ok. 2 mln lat- 3400/2000 p.n.e
paleolit - ok. 2 mln lat - ok. 11000 p.n.e.
epoka brązu - ok. 3400 - ok. 1200/750 p.n.e.
epoka żelaza - ok. 1200 p.n.e. do starożytności
STAROŻYTNOŚĆ:
od około 3500 lat p.n.e do roku 476
ŚREDNIOWIECZE:
476 rok - 1450 rok
HISTORIA NOWOŻYTNA:
1450 rok - 1798 rok
HISTORIA NAJNOWSZA:
1798 rok do dziś.

Z zeszytu pisane, ja też przygotowuje sie do tego testu i nam Pani tak podawała ;D
Mam nadzieję że pomogłam, liczę na naj ;)
2010-04-05T19:40:28+02:00
Prehistoria:
- epoka kamienia - (ok. 2 mln lat- 3400/2000 p.n.e)
paleolit - (ok. 2 mln lat - ok. 11000 p.n.e.)
mezolit - (ok. 10000 - ok. 5000 p.n.e.)
neolit - (ok. 9000 - ok. 3400/2000 p.n.e.)
- eneolit/chalkolit/epoka miedzi - (ok. 6000 - ok. 3400/2000 p.n.e.)*
- epoka brązu - (ok. 3400 - ok. 1200/750 p.n.e.)
- epoka żelaza - (ok. 1200 p.n.e. do starożytności)

Starożytność:
od około 3500 lat p.n.e do roku 476

Wieki ciemne:
od końca V wieku (upadek Cesarstwa rzymskiego) do połowy X wieku

Średniowiecze:
V wiek - XIV wiek

Nowożytność:
- renesans – wiek XV i XVI
- barok – od końca XVI wieku do początków XVIII wieku
- oświecenie – XVIII wiek
- romantyzm – pierwsza połowa XIX wieku

Czasy najnowsze:
od zakończenia nowożytności do dziś.