Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:36:30+02:00
Cześć, mam nadzieję że nie liczysz na wypracowanie... :D
A więc Robinson Crusoe to powieśc napisana przez Daniela Defoe i jest to czysta fikcja. Dowodem na to może byc powstanie kontynuacji tej powieści w książce "Dalsze przygody Robinsona Crusoe".
13 1 13
2010-04-05T19:39:34+02:00
W pewnym sensie tak. Był kiedyś człowiek, który spędził z 6 lat na bezludnej wyspie. Po powrocie opowiedział o swojej przygodzie właśnie autorowi książki. Defoe zmienił nieco fakty tzn. imię, nazwisko. Właśnie mniej więcej w ten sposób powstała postać Robinsona.
5 2 5