Odpowiedzi

2010-04-05T19:34:44+02:00
35 % - 210
100 % - x

100*210=21000/35

21000/35= 600

x=600

Odpowiedź: Było 600 książek.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:37:33+02:00
35% to 210 więc 35:7=5 a 210:7=30
5*20=100 a 30*20=600
Było 600 książek
Jeżeli nie rozumiesz to pisz

Jak widzisz pomyłkę to przepraszam, starałam się :)
2010-04-05T19:38:03+02:00
210 - 35 %
x - 100%
metoda proporcji , teraz mnożymy na krzyż czyli ... :
210 * 100 % = 35 % x ( możemy teraz usunąć znaki - % )
21000 = 35 x || :35
x= 21000 : 35 = 600

ksiazek bylo 600.