Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-05T19:38:49+02:00
Witam :)
Cóż... najpierw musisz ją 'zrobić' a do tego potrzebna jest znajomość podstaw HTML, nie zaszkodzi również znajomość PHP... proponuję lekturę kurów HTML, w necie jest ich pełno... ja sugeruję ten: http://www.kurshtml.boo.pl/
dopiero wtedy należy pomyśleć o serwerze, proponuję OVH (www.ohv.pl), konto darmowe bez reklam, z obsługą php, lub serwery wirtualne w rozsądnej cenie... również ceny domen są konkurencyjne...
jeśli decydujesz się jednak na darmowy hosting, również interesującą ofertę
posiada www.prv.pl ale przyznam że duża awaryjność trochę może denerwować ;)
życzę powodzenia :)
Pozdrawiam ! :)
2 5 2
2010-04-05T19:40:33+02:00
1. mozesz w jezyku HTML
2. utwórz darwmową stronke na www.stronygratis.pl.tl
2010-04-05T20:13:35+02:00
1.
Aby mię stronę musisz znać html i php, a potem już będziesz wiedzieć
2.
Można także zarejestrować się na vgh.pl
Nie trzeba znać dobrze html, którego można się nauczyć na stronie kurshtml.boo.pl