Odpowiedzi

2009-11-02T14:58:54+01:00
1. Walenty Roździeński- pisarz
2. Adam Gdacjusz-pisarz
3. Józef Lompa- pisarz
4. Juliusz Ligoń - pisarz
5. Paweł Stalmach- pisarz
6. Konstanty Damrot- pisarz
7. Dariusz Niebudek- aktor
8. Bolesław Szabelski-
9. Bolesław Woytowicz
10. Marii Goeppert-Mayer- noblistka
11. Otto Sterna- noblista
12. Kurt Adler- noblista
13.Konrad Blocha- noblista
14.Harry Belafonte- śpiewak
15.Hans Bellmer - malarz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T15:06:16+01:00
Prof. Zbigniew Religa
Wojciech Korfanty
Edward Gierek
Józef Skrzek – kompozytor, muzyk
Karin Stanek
Wiesław Ochman
Fryderyk von Zetritz
Zygmunt Korybutowicz
Karol Miarka
Gustaw Morcinek
Emil Zegadłowicz
Jerzy Pilch