Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T19:55:26+02:00
V1 = 72cm²*12cm
V1 = 864cm³

V2 = 864cm³*(100%+20%)
V2 = 864cm³*1,2
V2 = 1036,8cm³

H2 = 1036,8cm³:72cm²
H2 = 14,4cm

14,4cm-12cm = 2,4cm

liczę na najlepszą, pozdrawiam : )
2010-04-05T19:56:52+02:00
V=72cm²*12cm=864cm3
1,2*864cm3=1036,8cm3

1036,8cm3:72cm²=14,4cm

14,4cm-12cm=2,4cm
2010-04-05T19:57:50+02:00
V= 72*12
v= 864

100%-864
120%-x

120*864/100 = 1036,8

1036,8/72 = 14,4

Odp. o 2,4 cm.