Odpowiedzi

2009-11-02T14:38:16+01:00
Warchlaki jedzą z koryta.
Na rzece jest tama bobrów.
Wczoraj ujrzałem gniazdo szerszeni.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T14:38:49+01:00
Małe warchlaki wyglądały niczym przecudowne cielaki
2009-11-02T14:39:36+01:00
Gdy przechodziłam przez drogę w lesie wyleciała nagle z wielką nienawiścią tama bobrów.
Koło mojego domu jest gniazdo szerszeni. bardzo się boje tych owadów dlatego tamtędy nie przechodzę.
mój wujek chowa warchlaki.