Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T20:06:05+02:00
RZEŹBA I INSTALACJA
wielozmysłowej percepcji I osobistej kontemplacji_________
|_performance_________|__rzeczy nietypowe______I
Iżycie, śmierć__________|__egzystencjalne__________|
|_przestrzeń i czas______|__kontemplacji___________
| pomnikowego trwania__|__audiowizualna___________
1 5 1
2010-04-05T20:07:59+02:00
Rzeźba- jedna z dyscyplin zaliczanych do sztuk plastycznych. Odróżnia ją od malarstwa i grafiki trójwymiarowość.

instalacja-wieloelementowa realizacja artystyczna w konkretnej przestrzeni (miejscu, obiekcie itp.) zastanej, lub konstruująca taką przestrzeń.