Odpowiedzi

2009-11-02T14:43:01+01:00
1.Rozmnażanie się
2.Przedłużenie gatunku
3.Rozpowszechnianie się po terenie
1 4 1
  • xdxl
  • Początkujący
2009-11-02T15:11:00+01:00
1.dzięki nasionom roślina może się łatwo rozprzestrzeniać w różnych środowiskach
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • kel
  • Początkujący
2009-11-02T17:29:55+01:00
Rosliny nasienne nazywamy inaczej kwiatowymi ich wspólna cecha jest wytwarzanie kwiatow i nasion nasiona sluza raslinie do rozmnazania i do opanowania nowych terenow na ktorych do tej pory nie wystepowalo