Odpowiedzi

2009-11-02T14:41:09+01:00
9km=.1000....m,
5m=.500..cm,
8cm-.80....mm,
3km250m-3250.....m,
4cm4mm=..44.....mm

8kg=.800.dag,
3kg45dag=.345...dag,
2t=.200000..dag,
5t178kg=..5178.....kg,
6dag=....60.g,
4dag2g=.42....g,
1010dag=.10..kg...10..dag,
15g=..1...dag....5....g.

2009-11-02T14:42:41+01:00
9km=900m 4cm4mm=44m 6dag-600g
5m=500cm 8kg=80dag 4dag2g=402g
8cm-80mm 2t=20000dag
3km250m=3250m 5t178kg=5187kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T14:48:08+01:00
9km = 9000m
5m = 500cm
8cm = 80mm
3km250m = 3250m
4cm4mm = 44mm

8kg = 800dag
3kg45dag = 345dag
2t=200000dag
5t178kg = 5178kg
6dag = 60g
4dag2g = 42g
1010dag = 10kg10dag
15g = 1dag5g.
1 5 1