Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T14:52:40+01:00
-płynie troche zmieniona melodia
-niektóre słowa zmieniły się
tylko tyle znalazłem
3 3 3
2009-11-02T17:17:53+01:00
* Bogurodzica – Matka Boża, polski archaiczny tytuł Marii z Nazaretu, matki Jezusa.
* Bogurodzica – średniowieczna, najstarsza polska pieśń religijna i najstarszy polski tekst poetycki.
* Bogurodzica – polski film fabularny z 1939 roku w reżyserii Jana Fethkego.
1 2 1