Podkreśl te części zdania, które sie powtarzają . Nazwij je , a tam gdzie to konieczne postaw przecinek .

Sanok został zbudowany na wzgórzu nad Sanem .
W muzeum historycznym można podziwiać ikony dzieła sztuki ludowej obrazy Zdzisława Beksińskiego.
Turyści zwiedzają w Sanoku skansen kościoły starówkę.
W skansenie zgromadzono wiele zabytków kultury różnych grup etnicznych: Bojków Łemków Dolinian.
Znajdują się tu charakterystyczne chaty karczmy kapliczki cerkwie.

2

Odpowiedzi

2010-04-05T20:43:33+02:00
Sanok został zbudowany na wzgórzu nad Sanem.W muzeum historycznym można podziwiać ikony dzieła sztuki ludowej obrazy Zdzisława Beksińskiego.
Turyści zwiedzają w Sanoku skansen kościoły starówkę.
W skansenie zgromadzono wiele zabytków kultury różnych grup etnicznych: Bojków Łemków Dolinian.
Znajdują się tu charakterystyczne chaty karczmy kapliczki cerkwie.

rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki, przysłówki, przydawka,


jak chcesz więcej .: napisz do mnie.. <33
48 2 48
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T20:48:29+02:00
Sanok(rzeczownik, podmiot) został zbudowany na wzgórzu nad Sanem .
W muzeum historycznym można podziwiać ikony dzieła sztuki ludowej, obrazy Zdzisława Beksińskiego.
Turyści zwiedzają w Sanoku(rzeczownik, okolicznik miejsca) skansen(rzeczownik, dopełnienie), kościoły, starówkę.
W skansenie(rzeczownik, okolicznik miejsca) zgromadzono wiele zabytków kultury różnych grup etnicznych: Bojków, Łemków, Dolinian.
Znajdują się tu charakterystyczne chaty, karczmy, kapliczki, cerkwie.
59 4 59