Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T20:41:53+02:00
Gdyby moim najlepszym przyjacielem był smok to byłabym najszczęśliwszą osobą na świecie. Latałabym z nim do różnych ciekawych miejsc. Mógłby latać ze mną do szkoły i przedstawiłabym go moim koleżanką z klasy. Myślę że mógłby mieszkać w garażu mojego domu. Na pewno bylby bardzo szczęśliwy i ja też.

Mam nadzieję że pomogłam! Pozdrawiam cieplutko :*
W razie czego pisz na skrzynkę :)
1 5 1
2010-04-05T20:43:42+02:00
,,Gdyby moim najlepszym przyjacielem był smok,to napewno spotykalibyśmy się na dworze .Bardzo bym go lubiał.ział by ogniem gdybym chciał zobaczeć.Bo nigdy niewidziałam.Napewno był by super nowoczesnym przyjacielem. cos takiego... morze Proszę naj.... pozdrowionka:)
1 1 1
2010-04-05T21:11:20+02:00
Gdyby moim najlepszym przyjacielem był smok, to latalibyśmy razem w chmurach.
Zwierzałabym się mu, a on mi. Cały nasz wolny czas spędzalibyśmy razem.
Wieczorami siedzielibyśmy razem nad jeziorem, a on by rozpalał ognisko swoim ogniem. Ta przyjaźń była by ciekawa i trwałaby długo.
1 5 1