Odpowiedzi

2010-04-05T20:54:44+02:00
X²-5x+6=0
a=1
b=-5
c=6

Δ=b²-4ac=(-5)²-4*1*6=25-24=1
√Δ=√1=1

x₁=(-b+√Δ)/2a=(5+1)/2=6/2=3
x₂=(-b-√Δ)/2a=(5-1)/2=4/2=1

x²-5x+6=(x-3)(x-1)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T20:55:21+02:00
X²-5x+6=0
Δ=b²-4ac
Δ=25-24=1
x₁=(-b-√Δ):2a
x₁=2
x₂=(-b+√Δ):2a
x₂=3
2010-04-05T21:04:58+02:00
Rozwiązanko:

x²-5x+6=0

Δ=b²-4ac

Δ=25-24=1

x₁=(-b-√Δ):2a

x₁=2

x₂=(-b+√Δ):2a

x₂=3

proszeeeeeeee ;)