Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T21:36:19+02:00
S = V * t
s = 90 km/h * 2,4 h = 216 km

t = s/v
t = 216 km / 76 km/h = 2,8 h
Odp. : Tę drogę przebędzie w czasie 2,8 h.
1 5 1
2010-04-05T21:46:30+02:00
2,4*90km=216km- tyle przejechał samochód

216 km:76km/h=2,8h=2h i 48 min
W ciągu jakiego czasu przebędzie tę drogę pociąg jadący z prędkością 76 km/h?
2h i 48 min
2010-04-05T21:48:07+02:00
2,4*90km=216km - droga
216 km:76km/h=2,8h=2h i 48 min
Odp.:2h i 48 min