Odpowiedzi

2010-04-05T21:17:25+02:00
Temperatura: 11
ciśnienie: 1010 hPa
wiatr: 5 m/s połnocny
pogoda: pochmurno, gdzieniegdzie słabe opady deszczu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T21:19:23+02:00
Dzisiaj na południu naszego kraju było zimno i pochmurnie <tu można dać ciemną chmurkę>. Temperatura nie przekraczała 10 stopni Celsjusza <można wstawić dziesiątkę (jako stopnie)>. Deszcz padał cały dzień <można dać deszczową chmurkę>.

Sorki, że tak, ale mam nadzieję, że to coś pomoże ;)