Odpowiedzi

2010-04-05T21:16:00+02:00
Dane:
Całość orzechów - 630kg
1 torebka - 25 dag = 1/4kg
Obliczenia:
Ilość torebek na 630kg orzechów:
630 : 1/4 = 2520 torebek
Dla 2/3 orzechów:
2/3 * 630 = 420
420 : 1/4 = 1680 torebek

Dla 1/3 ( pozostałych )
2520 - 1680 = 840 torebek
Odp.: Zostało do zapakowania 840 torebek




2/3 *630=2*210=420kg
630-420=120kg=12000dag-zostało
12000:25=480 torebek
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T21:18:38+02:00
630 kg - 63000 dag
2/3 * 63000 dag = 42000 dag
63000 dag - 42000 dag = 21000 dag

21000 dag : 25 dag = 840

Odp. Zostało do zapakowania 840 torebek.
8 5 8
2010-04-05T21:19:03+02:00
Dwie trzecie z 630 kg to 420 a jedna trecia 210 kg
210 kg to 21000 dag : 25 = 840
potrzeba 840 torebek :P
2 5 2