Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T21:22:02+02:00
A)log6=log(2*3)=log2+log3=0,3+0,48=0,78
b)log18=log(3*6)=log3+log6=0,48+0,78=1,26
c)log⅔=log2-log3=0,3-0,48=-0,18
d)log(2³*3²)=log2³+log3²=3log2+2log3=3*0,3+2*0,48=0,9+0,96=1,86
2010-04-05T21:22:15+02:00
Log6=log(2*3)=log2+log3=0,3+0,48=0,78
log18=log3*6=log3+log6=0,48+0,78=1,26
log2/3=log2-log3=0,3-0,48=-0,18
log(2^3*3^2)=log2^3+log3^2=3log2+2log3=3*0,3+2*0,48=1,86