Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T21:48:15+02:00
Log₂X=5
2⁵=x
x= 32

log₃X=-3
3⁻³=x
x= 1/27

logx4=-2
x⁻²=4
x=1/2

logx625=0,75
xdo potęgi 3/4=625
x= -5

log₂16=x
2do potęgi x=16
x=4

log₁₆2=x
16 do potęgi x = 2
4x=1
x=1/4




2010-04-05T21:50:21+02:00
Oblicz x gdy:
a) log₂X=5;
x=2⁵=32
b) log₃X=-3;
x=3⁻³=1/27
c) logx4=-2;
x⁻²=4
x=1/2
d) logx625=0,75;
x^3/4=625 /4/3
x=625^4/3
x=∛625⁴
x=∛(125*5)⁴
x=(5∛5)⁴
x=625*5∛5
x=3125∛5
e) log₂16=x;
2^x=16
x=4
f) log₁₆2=x.
16^x=2
2^4x=2¹
4x=1
x=1/4

W c i d - x jest w indeksie dolnym