Odpowiedzi

2010-04-05T21:26:12+02:00
2.Kochanowski ''Gdzieśkolwiek jest,jeśliś jest ,lituj mej żałości '' ''Pociesz mnie jako możesz ,a staw się przede mną Lubo snem ,lub cieniem lub marą nikczemną!''. ''Czyliś na szczęśliwe Wyspy zaprowadzona ? Czy cię przez teskliwe Charon jeziora wiezie i napawa zdrojem Niepomnym,"(...) 3. ''pustkowie'' "Oto są -sprzęty, a oto donice Tylko patrzeć,jak przyjdą stęsknieni rodzice!".
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T21:56:44+02:00
Nessun maggior dolore
Che ricordarsi del tempo felice
ne la miseria.
Nic tak nie boli,
jak chwile szczęścia wspominać w niedoli.
V, 121


Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate.
Ty, który wchodzisz, żegnaj się z nadzieją.
III, 9