Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T21:30:56+02:00
Log₅275 – log₅11=log5(275:11)=log5 25=2
log₀,₅10 + log₀,₅10=log0,5 (10*10)=log0,5 100
2010-04-05T21:31:25+02:00
Log₅275 – log₅11 = log₅(275:11) = log₅25 =2
log₀,₅10 + log₀,₅10. = log₀,₅ (10*10) =log₀,₅ 100
  • Użytkownik Zadane
2010-04-05T21:35:49+02:00
A) log₅275 – log₅11 = log₅(275/11) = log₅25 = 2
b) log₀,₅10 + log₀,₅10 = log₀,₅(10 10) = log₀,₅100 = (log100)/log(0,5)=
2/(-0.3010)= -6,64 (po zaokragleniu)