Depresja to zespół zaburzeń psychicznych dotykających nastroju. Depresja ma kilka grup objawów – obniżenie nastroju, obniżenie tempa działania i myślenia, lęk, a nawet objawy somatyczne. Nie do końca znane są przyczyny powstawania depresji, określa się tylko czynniki, które mogą jej sprzyjać, jak np. zmiany struktury mózgu, zakażenia wirusowe, czynniki genetyczne, psychologiczne czy społeczne.

Odpowiedzi

2010-04-05T21:41:07+02:00
Depresja jest to stan w ktorym pogorsza sie nastroj, zmniejsza sie energia i aktywność oraz zainteresowania.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T22:06:19+02:00
Depresja - zaburzenie psychiczne z grupy chorób afektywnych charakteryzujące obniżeniem samooceny, problemy z mobilizacją do wszelkiego działania, samookaleczeniem.
1 5 1