Odpowiedzi

2010-04-05T21:58:36+02:00
1 Angelina Jolie- Tomb Rider
2010-04-05T22:00:24+02:00
1.
-Lindsay Lohan
-Emily Deschanel
-Drew Barrymore
2.
-Zakręcny Piątek
-Rzymskie Wakacje
-Szarada
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T22:05:35+02:00
Lindsey Lohan, Angelina Jolie, Jenifer Lopez, Kristen Stewart, Vanessa Hudgens, Miley Cyrus, Kate Hudson, Natalie Portman, Sandra Bullock, Salma Hayek.


"Zakręcony piątek","Hannah Montana", "High school musickal", "Avatar", "Alicja w krainie czarów", "Królewna Śnieżka i 7 krasnoludków - historia prawdziwa", "Shrek", "Szybcy i wściekli", "Step up - taniec zmysłów", "Robinson Cruzoe".

Te same tytuły po Angielsku :
"Friday turned off", "Hannah Montana", "High school musical", "Avatar", "Alicja in the land of charms", "Snow White and 7 dwarfs - true history", "Shrek", "Fast and furious", "Steppe up - dance of senses", "Cruzoe Robinson".