Odpowiedzi

2010-04-05T22:06:19+02:00
Witam wszsytkich bardzo serdecznie w tym przykrym dniu.
Spotkaliośmy się dziś tu aby pożegnać naszych bliskich.
Możemy tak powiedzieć o Rudym i Alku którzy zgineli smiercią tragiczną w tak młodym wieku. Są bliscy dla nas wszystkich bo walcza o naszą wolnośc i o to zeby żyło sie nam dużo lepiej . Zrobili dla nas bardzo wiele ... Powinniśmy ich ciepło wspominać co dnia i opowiadać o nich jak najlepiej swoim dziecią i wnuczką. Są to prwdziwi BOHATEROWIE ! i nasi ukochani bracia ;(
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T22:11:50+02:00
Witam was serdecznie w tym dniu, tak przykrym dniu. Dzisiaj żegnamy dwóch wybitnych ludzi. Dwóch wielkich bohaterów - Jana Bytnara i Aleksego Dawidowskiego. Oczywiście wszyscy znamy ich pod pseudonimami Alek i Rudy. Dla mnie znaczyli wiele, dla was zapewne także. Niezmiernie ich szanuję i zawsze będę szanował. NIgdy bowiem nie widziałem ludzi tak oddanych ojczyźnie i przyjaciołom, o tak gołębim sercu, o tak nieskazitelnym charakterze. Wiem jedno - nasza ojczyzna poniosła nieprawdopodobną stratę - straciła dwóch ludzi, dwóch wybitnych ludzi. O ich wielkości świadczą ich czyny. Musimy się starać godnie ich naśladowywać.To jest nasze zadanie na przyszłość.