Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T22:17:50+02:00
1. 3 godziny 20 minut i 26 sekund to:

2. Obiekt A ma masę 0,025t, obiekt B - 3,67kg, obiekt C - 678dag, obiekt D - 5676g. Ustawiając te obiekty w kolejności od najlżejszego do najcięższego, otrzymamy:

3. Odległość między dwoma miastami wynosi 44km. Na mapie miasta te umieszczono w odległości 2,2cm. Mapę tę sporządzono w skali:

4.Jeden z boków prostokąta ma 3,5cm, a drugi jest dwa razy dłuższy. Pole tego prostokąta wynosi:

5. Podłoga łazienki ma kształt prostokąta o wymiarach 3m i 2,5m. Ile płytek terakoty w kształcie kwadratu o boku 10cm potrzeba do wyłożenia podłogi tej łazienki?

6. W pewnym trapezie o wysokości 6cm jedna z podstaw ma długość 9cm, a druga jest od niej o 2cm krótsza. Pole tego trapezu wynosi:

7. Na straganie u pani Joli jabłka kosztują 4zł 60gr, a u pana Jana - 3zł 80gr. Jabłka u pani Joli są droższe od jabłek u pana Jana o:

8. Asia dostała w prezencie urodzinowym książkę. Książka miała 312 stron. Asia czytała średnio 13 stron dziennie. Ile dni zajęło jej przeczytanie tej książki?

9. Właściciel sklepu papierniczego zamówił w hurtowni 138 kalendarzy po 32zł i 254 długopisy po 3zł. Ile wydał na zakupy?

10. Asia kupiła 4 długopisy po 2zł 30gr, 3 ołówki po 1zł 50gr i 2 temperówki po 70gr. Na zakupy wydała:

11. Weź kartkę papieru w kształcie kwadratu. Spróbuj zzginać tę kartkę tak, aby otrzymać romb, który nie jest kwadratem.

12. Pokój na poddaszu ma podłogę w kształcie kwadratu o boku 4m i skośny sufit. W najniższym punkcie sufit znajduje się na wysokości 1,5m, a w najwyższym punkcie na wysokości 3m. Ile metrów sześciennych powietrza jest w tym pokoju?

13. Ile jest liczb trzycyfrowych, których zaokrąglenie do dziesiątek jest takie samo jak do setek?

14. Skwer Poetów ma kształt prostokąta. Ile metrów kwadratowych zajmuje ten skwer, jeśli na planie w skali 1:6000 ma wymiary 8mmx1,5cm?

15. Osiem dziewiątych masy jabłka stanowi woda. Suszono 4,5kg jabłek. Siedem ósmych wody wyparowało. Ile ważyły suszone jabłka?

16. Ślimak wędrowniczek pokonuje w poniedziałki x metrów, we wtorki y metrów, a w środy i w soboty po z metrów. W czwartki, piątki i niedziele odpoczywa. Wyruszył 1 czerwca w sobotę. Jaką długość miała trasa, którą pokonał do 15 czerwca?

17. Benzyna bezołowiowa kosztuje 3,53 zł za litr, a butelka płynu do spryskiwaczy kosztuje 4,20 zł. Ile kosztuje n litrów benzyny i 2 butelki do spryskiwaczy?

18. Jeden z boków prostokąta jest dwa razy dłuższy niż drugi bok. Obwód tego prostokąta jest równy 42cm. Oblicz jego pole.

19. W trapezie jedna z podstaw ma długość 26cm, druga podstawa jest dwa razy od niej krótsza. Wysokość trapezu jest równa 12 cm. Oblicz pole tego trapezu.

20. Wysokość trójkąta jest 3 razy dłuższa od podstawy i wynosi 12 cm. Jakie pole ma ten trójkąt?


Liczę na naj ..
Jak będziesz jeszcze jakieś chciała to pisz na PW .
4 3 4
2010-04-05T22:25:35+02:00
ZAD 1
4884 : X = 22. W miejsce X należy wpisać liczbę:
? 2222
? 224
? 222
? 242


ZAD 2
Co tą są liczny naturalne

ZAD 3
Własności trapezu

ZAD 4
Co to jest trójkąt

ZAD 5
Jakie jest pole i obwód :
* trapezu
* rombu
* równoległoboku
* kwadratu
* prostokąta

ZAD 6
Pole trójkąta to połowa iloczynu długości podstawy i wysokości poprowadzonej na tą podstawę.
* prawda
* fałsz

ZAD 7
Pole kwadratu o boku 1m jest równe 1m2.
* prawda
* fałsz

ZAD 8
Ile można poprowadzić wysokości z
* trójkąta
* równoległoboku
* trapezu
* kwadratu
* rombu

ZAD 9
Najwyższy człowiek, którego zmierzono, miał 272 cm wzrostu. O ile procent niższe od niego jest dziecko, które ma 136 cm wzrostu?

ZAD 10
Zamieniając 75% na ułamek otrzymujesz?

ZAD 11
Najcięższy człowiek, którego zważono, ważył 645 kg. O ile procent lżejszy od niego jest człowiek ważący 64,5 kg?

ZAD 12
Co to są liczby naturalne i jakie to są.

ZAD 13
Wynik dzielenia to :
* iloczyn
* iloraz

ZAD 14
1 dm to ile cm

ZAD 15
13 m to ile mm

ZAD 16
1 hektar to ile arów

ZAD 17
Połowa iloczynu długości przekątnych to pole rombu.
* prawda
*fałsz

ZAD 18
Jakie wyróżniamy rodzaje trójkątów

ZAD 19
Czy liczby 4,08 i 4,080 są równe?
2 1 2
2010-04-05T22:28:58+02:00
1. Jaką długość ma odcinek, jeżeli wiadomo, że 3/8 jego długości to 69 cm.
2. Ile ważą zakupione owoce, jeżeli 2/5 wagi tych owoców to 4 2/5?
3. Jaka jest cena lodówki, jeżeli wiadomo, że 240 zł stanowi 3/5 tej ceny?
4. Skonstruuj dwie proste równolegle , a następnie skonstruuj trzecią prostą , leżącą w jednakowej odległości od obu prostych.
5. Narysuj dowolny kąt rozwarty i zaznacz wewnątrz tego kata dowolny punkt P. Skonstruuj równoległobok, którego dwa boki leżą na ramionach narysowanego kąta, i w którym P jest punktem przecięcia przekątnych.
6. Znajdź dziesiątą cyfrę po przecinku każdej z liczb:
a) 6,(12)
b) 0,(071)
c) 2,05(13)
d) 0,072(27)
7. Aparat fotograficzny Romka potrafi zrobić 30 sekundowy film. Ile takich filmów musi zrobić swoim aparatem Romek by uzyskać 10 minutowy pokaz filmów?
8. Romek zrobił swoim aparatem fotograficznym 600 filmów z których każdy trwa 30 sekund. Ile godzin zajmie oglądanie tych filmów?
9. Rodzina Edwarda podróżuje ze stałą prędkością i przejechała 400 kilometrów w ciągu 8 godzin. Ile czasu im zajmie przejechanie kolejnych 20 kilometrów?
10. Kielce mają 5 razy więcej mieszkańców niż Ciechanów. Warszawa ma 50 razy więcej mieszkańców niż Ciechanów. Ile razy więcej mieszkańców ma Warszawa w stosunku do Kielc?



dasz NaJJ.?? plissssss. <33
4 2 4