Prostokątna podłoga w klasie ma wymiary 6,5 m i 9 m. Jedna puszka lakieru
kosztuje 15,20 zł i wystarcza na pomalowanie 10m[kwadratowych] podłogi. Ile puszek lakieru
trzeba kupić, żeby pomalować cała podłogę? Ile będą kosztowały?



! NAPISAĆ WSZYSTKIE OBLICZENIA I WZORY , INACZEJ ODPOWIEDŹ ZOSTANIE USUNIĘTA I Z GÓRY THX ; ** ; DD !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T22:13:14+02:00
6,5*9=58,5m² - powierzchnia podłogi
58,5:10=5,85m² pomaluje się z 1 puszki
58,5:5,85=10 puszek potrzeba na pomalowanie całej podłogi

15,20*10=152 zł potrzeba na pomalowanie całej podłogi

liczę na naj:)
7 1 7
2010-04-05T22:14:40+02:00
Prostokątna podłoga w klasie ma wymiary 6,5 m i 9 m. Jedna puszka lakieru
kosztuje 15,20 zł i wystarcza na pomalowanie podłogi. Ile puszek lakieru
trzeba kupić, żeby pomalować cała podłogę? Ile będą kosztowały?

P=6,5 m * 9 m
P=58,5 m²

niestety nie wiemy na ile wystarcza puszka farby ... i klops

wyślij poprawnione zadanie, to i ja dokończę
2 5 2