Potrzebuję ładnego zaproszenia na Komunię Świętą. Zrobione ma być oczywiście w Wordzie itp.

Treść :
Mam wielki zaszczyt wraz z moimi rodzicami zaprosić Państwa................. na uroczystość Przyjęcia Pierwszej Komunii Świętej, która odbędzie się dnia......... o godzinie......... w kościele......... Dom uroczystości............. ( fajnie by było gdyby zamiast kropek były kreski ;) ) no to jak komus się chce to proszę ;D

2

Odpowiedzi

2010-04-05T23:04:03+02:00
1.

Monika Pawłowska np.
wraz z Rodzicami
z radością pragnie zaprosić
Ciocię Anię i Wujka Tomka
na uroczyste przyjęcie
Sakramentu Pierwszej Komunii Świętej, które odbędzie się
w dniu 11 maja 2005 roku o godzinie 11.00
w Kościele Świętej Marii Magdaleny w Magdalence.

Po uroczystości zapraszamy na przyjęcie
do restauracji "Książe Poniatowski"
w Łazach.


2.Niniejszym mamy przyjemność zaprosić
Babcię Anię i Dziadka Jacka
na uroczystość przyjęcia
Sakramentu Pierwszej Komunii Świętej
przez naszą córkę
Oleńkę
w dniu 15 maja 2004 roku o godzinie 11.00
w kościele św. Tomasza w Komorowie.
Jolanta i Mateusz
Kowalscy
Honorem wielkim będzie nam gościć W. P.
na przyjęciu z tej okazji, które odbędzie się w naszym
domu przy ulicy Kwiatowej 3 w Komorowie.




3.Serdecznie zapraszamy Sz .P na uroczystość przyjęcia
Sakramentu Pierwszej Komunii Świętej
przez naszą córeczkę
Anię
w dniu 25 maja 2005 roku o godzinie 13.00
w kościele św. Krzyża w Warszawie
Dorota i Waldek


4.Dorota i Waldek

Serdecznie zapraszam
Babcię Anię i Dziadka Jacka
na uroczystość przyjęcia
Sakramentu Pierwszej Komunii Świętej,
która odbędzie się
w dniu 15 maja 2004 roku o godzinie 11.00
w kościele św. Tomasza w Komorowie.
Tomek Kowalski
Miło mi będzie gościć czcigodnych gości
na przyjęciu z tej okazji, które odbędzie się w naszym
domu przy ulicy Kwiatowej 3 w Komorowie.

To sa przykłady a imiona można zmienić

Licze na naj i Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T23:17:59+02:00