Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T14:57:36+01:00
200*70%=140 liczba mężczyzn
200*30%=60 liczba kobiet
140*60%=56 liczba pozostałych mężczyzn
60*10%=54 liczba pozostałych kobiet
56+54=110 liczba pozostałych osób

  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T15:02:02+01:00
70% razy 200 = 0,7 razy 200 = 140 mezczyzn - tyle bylo mezczyzn na poczatku , 30% razy 200=60 kobiet - tyle byo kobiet na poczatku