1. w jakiej skali wykonano ten rysunek ?
2.wymiary działki w rzeczywistości wynoszą ?
3.ile metrów siatki nie licząc bramy potrzeba na ogrodzenie tej działki ?
4. powierzchnia działki w rzeczywistości wynosi około ?

Pliska ! proszę ! :(( !!!

( rysunek w załączniku)

2

Odpowiedzi

2010-04-05T23:47:20+02:00
1. skala to 1:5000
2. wymiary działki w rzeczywistości wynoszą :
250 m na 125 m
3. 750 m ogrodzenia.
4. 250 * 125 = 31250 m2.


licze na naj :*
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T23:58:48+02:00
1
skala: 1:5000

2.
5 na 2,5
5*50= 250m
2,5*50=125m
Wymiary siatki w rzeczywistości wynoszą 250 m na 125 m
3
2*250+2*125=750
750-25=725
4
150*250=31250
Powierzchnia wynosi 31250 m2.
19 4 19