Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T00:34:10+02:00
Witam ! :) Tak , jak najbardziej się rózni.
np. kopiarki kolorowe maja idealną jakość wydruków i kopii, bardzo dobra do fotogrtafie ( ich ilość nawet dochodzi do 20 stron wydruku na minutę )
Nowoczesne kopiarki kolorowe są urządzeniami wysoce złożonymi i o bardzo dużych możliwościach
Korzystając z takich udogodnień, wielu ludzi tworzy swoje dzieła na komputerze i ko-piarce-drukarce.
mam nadzieję ze pomogłem.
Pozdrawiam ! :)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-06-24T20:08:16+02:00
Według mnie tak.
Ponieważ ksero kolorowe nie jest nigdy takie same jak pozostałe kolory np. czarno białe czy realistyczne.
3 2 3